Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Голова Ладижинського міського
суду І.О.Патраманський
План
роботи Ладижинського міського суду Вінницької області на І півріччя 2016 року
№п\п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|||
1.Загальні питання |
|||||||
1.1 |
Підведення та обговорення підсумків роботи Ладижинського міського суду за 2015 рік. |
Січень |
Патраманський І.О., Дуровець Н.А. |
||||
1.2 |
Оцінка та аналіз ефективності діяльності суду за 2015 рік |
Січень |
Патраманський І.О. |
||||
1.3 |
Формування суддівського досьє відповідно до ст. 85 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та передача для подальшого створення до ТУ ДСА України в Вінницькій області відповідно до затвердженого графіка |
Січень |
Дуровець Н.А., Подлужняк О.М. |
||||
1.4 |
Надання інформації щодо застосування окремих норм КПК при розгляді кримінальних проваджень |
Щомісячно до 2 числа |
Безпалько С.О. |
||||
1.5. |
Надання інформації щодо кількості надісланих СМС-повідомлень |
Щомісячно до 2 числа |
Дуровець Н.А., Соколюк М.О. |
||||
1.6. |
Надання інформації щодо використання систем ВКЗ |
Щомісячно до 4 числа |
Дуровець Н.А., Соколюк М.О. |
||||
1.7 |
Надання інформації по справах, які знаходяться на розгляді суду понад 1 рік |
Щомісячно до 15 числа |
Безпалько С.О., Постолатій Н.В. |
||||
1.8 |
Складання інформації щодо кримінальних справ(кримінальних проваджень), що перебувають у провадженні суду: понад 1 рік; понад 1 рік відносно осіб,що перебувають під вартою; понад шість місяців відносно осіб ,що перебувають під вартою; понад три місяці відносно неповнолітніх осіб, що перебувають під вартою |
Щомісячно до 25 числа |
Безпалько С.О. |
||||
1.9 |
Інформація про стан відправлення судових рішень до ЄДРСР, позиціонування діяльність суду, підвищення кваліфікації працівників апарату суду |
Щоквартально |
Дуровець Н.А. |
||||
1.10 |
Проведення навчань працівників апарату суду відповідно плану |
Протягом півріччя |
Дуровець Н.А., Борушко Н.В. |
||||
1.11 |
Адміністрування та постійне оновлення інформації на веб-сайті суду |
Постійно |
Дуровець Н.А., Борушко Н.В., Соколюк М.О. |
|
|||
1.12 |
Контроль за своєчасним виготовленням документів, необхідних для отримання послуг електронного цифрового підпису |
За потребою |
Дуровець Н.А., Соколюк М.О. |
|
|||
1.13 |
Проведення взаємозвірки з правоохоронними органами відомостей щодо осіб у кримінальних провадженнях, судові рішення у яких набрали законної сили |
Станом на 25-число кожного місяця |
Безпалько С.О. |
|
|||
1.14 |
Забезпечення своєчасного списання товарно-матеріальних цінностей |
Щомісяця на перше число звітного періоду, за необхідністю раніше вказаного терміну |
Борушко Н.В. |
|
|||
1.15 |
Підписання та направлення рахунків за комунальні послуги до ТУ ДСАУ в Вінницькій області |
Щомісячно до 20 числа |
Дуровець Н.А., Борушко Н.В. |
|
|||
1.16 |
Надання відомостей щодо коштів на депозитному рахунку |
Щомісячно до 15 числа |
Борушко Н.В., Працівники канцелярії |
|
|||
1.17 |
Здійснення впорядкування архіву суду. Проведення спільно з представником державного архіву вилучення справ з метою знищення по закінченню терміну зберігання |
Протягом півріччя |
Дуровець Н.А., Борушко Н.В., Постолатій Н.В., Соколюк М.О., Безпалько С.О., Поляков А.А. |
|
|||
1.18 |
Організувати роботу щодо відправки рішень до ЄДРСР та перевірки набрання ними законної сили |
Протягом півріччя |
Борушко Н.В. Помічники суддів |
|
|||
1.19 |
Проведення день відкритих дверей |
Квітень |
Патраманський І.О., Дуровець Н.А. |
|
|||
1.20 |
Скласти план роботи Ладижинського міського суду на ІІ-півріччя 2016 року |
Червень |
Дуровець Н.А. |
||||
2. Узагальнення судової практики |
|||||||
2.1 |
Аналіз причин скасування рішень ухвалених у 2015 році |
січень |
Патраманський І.О. |
|
|||
2.2 |
Аналіз дотримання процесуальних строків розгляду справ у 2015 році |
січень |
Безпалько С.О. |
||||
2.3 |
Узагальнення про практику розгляду судом процесуальних питань,пов’язаних із виконанням судових рішень у цивільних справах за 2015 рік |
лютий |
Марченко О.В. |
|
|||
2.4 |
Узагальнення судової практики розгляду кримінального провадження щодо неповнолітніх у 2015році |
березень |
Волошина Т.В. |
|
|||
2.5 |
Узагальнення судової практики забезпечення права на захист у кримінальному провадженні за 2015 рік |
квітень |
Бойко С.В. |
|
|||
2.6 |
Узагальнення судової практики здійснення судом кримінального провадження на підставі угод у 2015 році |
травень |
Корнієнко О.М. |
|
|||
2.7 |
Узагальнення судової практики розгляду трудових спорів за 2015рік |
червень |
Жмудь Л.В. |
|
|||
2.8 |
Аналізи та узагальнень згідно завдань Апеляційного суду Вінницької області |
За резолюцією голови суду |
Згідно строку встановленого АС Вінницької області |
||||
3. Робота з кадрами |
|||||||
3.1 |
Складання звіту про штатну та фактичну чисельність працівників суду(ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
Щомісячно до 1 числа |
Подлужняк О.М. |
|
|||
3.2 |
Звіт про працюючих інвалідів (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
До 15 січня |
Подлужняк О.М. |
||||
3.3 |
Щорічна оцінка виконання державних службовців покладених на них обов`язків і завдань |
Лютий-березень |
Подлужняк О.М. |
||||
3.4 |
Складання табеля народних засідателів та присяжних |
Щомісячно до 15 числа |
Подлужняк О.М. |
||||
3.5 |
Складання звіту про кількісний та якісний склад державних службовців(форма 9-ДС),(Відділ статистики м.Ладижин) |
До 25 числа щокварталь-но |
Подлужняк О.М. |
||||
3.6 |
Впорядкування особових справ суддів суду та працівників апарату суду |
Протягом півріччя |
Подлужняк О.М. |
||||
3.7 |
Проведення конкурсу для заміщення вакантних посад державних службовців в суді |
За потребою |
Борушко Н.В., Подлужняк О.М. |
||||
3.8 |
Організувати заповнення та подання декларацій про доходи державними службовцями апарату суду, суддями |
До 1 квітня |
Подлужняк О.М. |
||||
3.9 |
Контроль та підготовка матеріалів: - по підвищенню рангів державним службовцям суду; - за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки |
За потребою |
Подлужняк О.М. |
||||
3.10 |
Складання звіту КСДС(НАУ з питань держслужби) |
Щокварталь-но до 1 числа |
Подлужняк О.М. |
||||
3.11 |
Складання звіту щодо підготовки, передпідготовки та підвищення кваліфікації кадрів (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
Щокварталь- но до 1 числа |
Подлужняк О.М. |
||||
Погоджено на оперативні нараді 21.12.2016 р.
Керівник апарату Н.А.Дуровець